piątek, 9 listopada 2018

Deszczowa jesień

Jesień bywa piękna, słoneczna i złota, ale także deszczowa, pochmurna i ponura. Ta druga wersja jesieni zainspirowała mnie do stworzenia kartki, którą dziś chcę się z Wami podzielić. Fioletowo – szare, deszczowe niebo, krople deszczu spływające po szybach i przygaszone barwy kwiatów i liści. Ciemne, bezsłoneczne poranki, przypominające bardziej zmrok, niż zaczynający się dzień. To wszystko przedstawia moja praca. Do jej wykonania wykorzystałam papier Kesi’Art. Sama stworzyłam akwarelowe tło, na którym ułożyłam kompozycję z liści i kwiatów w jesiennych kolorach. Tło ożywiłam kleksami z brokatowego tuszu Splash! w kolorze Woodbine Glitter oraz złotej, brokatowej farby akrylowej. Kwiaty wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi. Dodałam półperełki i napis, taki na przekór deszczowej pogodzie.








Kartkę posyłam na wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy "Jesienny Moodboard"


oraz na jesienne wyzwanie na blogu 123scrapujty





7 komentarzy:

  1. Kontrast między życzeniem "Pogodnych dni" a nostalgicznym nastrojem tej kartki jest naprawdę urzekający! Co z naszego moodboardu zainspirowało Twoją twórczość? Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) powodzenia w wyzwaniach!
    Proszę o kontakt na maila kulsk3@gmail.com w sprawie gościnnych występów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca - dziekuejmy za udzial w wyzwani 123 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty we wspaniałej kolorystyce.
    Dziekuję za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń