środa, 31 października 2018

Kartka w kolorze bordo


Dziś pokażę Wam kartkę, którą stworzyłam specjalnie na wyzwanie na blogu Tworzę w Jednym Kolorze. Tym razem tematem wyzwania jest kolor bordowy. Dla mnie temat trudny, ale postanowiłam się z nim zmierzyć. I tak powstała kartka, w całości wykonana z papierów 13arts. Składa się ona z wielu warstw papieru i koronek. Postanowiłam trochę pokombinować z papierem, żeby każda z warstw kartki była inna. Pierwszą warstwę pozostawiłam gładką. Na kolejnej wykonałam wzór – gwiazdki (białe gesso wymieszane z bordową farbą i posypane „na mokro” bordowym brokatem), na ostatniej – wierzchniej warstwie, także wykonałam wzór przez maskę (kwiatowy ornament, wykonany dokładnie tak samo, jak gwiazdki). Tu dodałam też mnóstwo bordowych koronek. Zdradzę, że koronki były białe, a na potrzeby tego projektu zabarwiłam je bordową farbą akrylową. No i całość przystroiłam kwiatami, które wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Trochę się z tymi pastelami pomęczyłam, zanim udało mi się osiągnąć kolor bordowy. Listki i gałązki wycięłam, z resztek papieru, którego użyłam do wykonania tej kartki. Wszystkie listki i gałązki pocieniowałam delikatnie czarnym tuszem pigmentowym. Część listków podmalowałam białą farbą akrylową, żeby odróżnić je od reszty. Tu i tam chlapnęłam tuszem Splash! 13 arts w kolorze Woodbine Glitter. Na koniec dodałam dwie półperełki i…… I już. Kartka gotowa.








Kartkę posyłam na wyzwanie Tworzę w Jednym Kolorze "Bordowy"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz