piątek, 19 października 2018

Mój jesienny ogródek - kartka z jeżykiem

Witajcie. Dziś pokażę Wam kartkę z jeżykiem. Kartka w całości zbudowana z papierów UHK Gallery z przecudnej kolekcji Terra Incognita. Kiedy tylko ta kolekcja pojawiła się w sprzedaży, moje serce skradł jeżyk. Kolekcja dość długo leżała zanim zdecydowałam się ją pociąć. Jest po prostu tak piękna, że nie mogłam zdecydować się na ten okrutny krok 😉. Wiem, że w tej kwestii nie jestem odosobnionym przypadkiem (pozdrawiam wszystkich, którzy płaczą jak tną). No, ale stało się - pocięłam. I na pierwszy ogień poszedł mój najulubieńszy z ulubionych jeżyk. 
Kartka składa się z wielu warstw papierów pociętych i porwanych. Na jednej z warstw wykonałam wzór - brązowe zadrapania (maska 13 arts, Media Gloss Paste Stamperii, metaliczna brązowa farba akrylowa). Gdzieniegdzie, pomiędzy papiery włożyłam Centralnym punktem kompozycji jest obrazek z jeżykiem. Jeżyka otuliłam listkami, gałązkami (wyciętymi z resztek pourywanych papierów i potuszowanych brązowym tuszem pigmentowym), szyszkami przyniesionymi z któregoś z jesiennych spacerów. Ułożyłam go na brązowym i beżowym sizalu, żeby mu było wygodnie i przystroiłam kwiatami (foamiran irański zabarwiony pastelami suchymi), żeby ślicznie prezentował się w moim jesiennym ogródku.






Czyż nie jest cudny?





Jeżyk rozgościł się u mnie na dobre, a kartkę posyłam na kilka wyzwań. Pierwsze, to wyzwanie na blogu UHK Gallery Inspiracje "Jesienny ogród".



Kartka, którą pokazałam w tym poście jest cała w brązach, dlatego zgłaszam ją na wyzwanie Art-Piaskownicy KOLORY "sepia".


W związku z tym, że na kartce zamieszkał jeżyk, wyślę tę kartkę na wyzwanie na blogu sklepu CherryCraft "Praca ze zwierzakiem".



I na końcu muszę dodać, że papiery UHK Gallery są ze mną od początku mojej papierowej przygody, która trwa już (a może dopiero) prawie rok. Wiele razy zastanawiałam się, która kolekcja jest moją ulubioną. I zdecydowałam, że każda, którą miałam w moich rękach. Dlatego też, kartkę posyłam na wyzwanie na blogu Scrapkowo "Moje ulubione papiery".




10 komentarzy:

  1. Ile tu warstw, i ile się dzieje - jak to jesienią, wszystko się gromadzi i szeleści :) Piękna praca, bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu na UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuudna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Cudna kompozycja! Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna praca :) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jesienny ogród, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie y

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki jeżyk, a praca pięknie wykonana :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu UHK Gallery ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Такой милый ежик! Открытка - супер! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica.Удачи :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń