środa, 17 października 2018

Jesienne klimaty - mediowa kartka

Witajcie. Dziś pokażę Wam kolejny jesienny projekt. Jest to mediowa, wielowarstwowa kartka w bardzo jesiennym klimacie. Papier akwarelowy pokryłam białym gesso. Następnie nałożyłam pastę strukturalną przez maskę. Potem użyłam mgiełek w dwóch odcieniach brązu. Kiedy farby wyschły, przyszła kolej na kleksy - brązowe, złote i miedziane. Brzegi każdej z warstw potuszowałam tuszami pigmentowymi - środkowa warstwa kolorem sienna, a dwie pozostałe warstwy kolorem oliwkowym. Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję, której centralnym punktem jest duży kwiat w kolorze dyni, otoczony oliwkowymi liśćmi. Kwiat i liście wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Dla ścisłości dodam, że kwiat wykonałam z białej pianki, zaś liście z oliwkowej. Kwiatek wyrósł na dwóch wianuszkach, ułożonych na pomarańczowym sizalu. Do kompozycji dodałam dwie gałązki oraz oliwkowy sznurek. Całość na kraftowej bazie.







Kartka czeka na okazję, a tymczasem posyłam ją na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie APS Craft "W kolorach jesieni":


Drugie, to wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty "Jesienne klimaty":


I trzecie, to wyzwanie na blogu sklepu Od A Do Z "Zupa dyniowa":






10 komentarzy:

  1. Piękna mixed mediowa praca. Super tonacja i barwy. Dziękuje za udział w wyzwaniu APScraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, chlapania wyszły super 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna kartka , świetnie zmediowana:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet, pozdrawiam, Edyta-DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kartka. Świetnie dobrane kolory i dodatki. Dzięki za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu od A do Zet i życzę powodzenia:

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna jesienna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne kolory, Dziękuje za udział w wyzwaniu APScraft.

    OdpowiedzUsuń