poniedziałek, 22 października 2018

Jesienne porządki - kartka z taczką

Dziś chciałabym podzielić się z Wami kolejnym jesiennym projektem. Jest to kwadratowa, wielowarstwowa kartka, zbudowana na papierach UHK Gallery. Tym razem połączyłam dwie kolekcje – Terra Incognita i Desert Rose. Brzegi każdej z warstw potuszowałam tuszami pigmentowymi. Użyłam koloru brązowego, fuksjowego i oliwkowego. Centralnym punktem kompozycji jest obrazek z taczką (element do wycięcia z kolekcji Desert Rose), który kojarzy mi się z jesiennymi porządkami w ogrodzie.  Dwa różowo - jesienne kwiaty wykonałam z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Listki i gałązki wycięłam z resztek papieru z kolekcji Terra Incognita i potuszowałam brązowym tuszem pigmentowym. Dodałam jeszcze półperełki, brązowy sizal, kawałek sznurka oraz napis (element do wycięcia z kolekcji Desert Rose).







Kartkę zgłaszam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu I like challenges "Kolorowa jesień"

Drugie, to wyzwanie na blogu Sklepik Gosi "Jesieni czar"


I trzecie, to wyzwanie na blogu UHK Gallery Inspiracje "Jesienny Ogród"





7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, świetne połączenie kolorów, bardzo jesienne, kojarzy mi się z takimi ostatnimi fioletowo-różowymi astrami w ogrodach. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienne porządki ruszyły pełną parą. Piękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges. DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Świetne kwiaty! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Jesieni czar" - Kasia Hahn - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kwiaty, wpisujące się w jesienny klimat :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :) Pozdrawiam, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Jesień to rzeczywiście różne kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu UHK Gallery ♥

    OdpowiedzUsuń