piątek, 26 października 2018

Mixed media card - kartka z piórkiem

Dziś chciałabym pokazać Wam mocno zmediowaną kartkę. Powstała na bazie papierów 13arts z przepięknej kolekcji Rose Fields. Tym razem trochę zaszalałam z mediami: gesso clear, białe gesso, farba akrylowa fuksja, farba metaliczna różowa, pasty strukturalne (gładka, piaskowa gruboziarnista, gładka metaliczna onyx) embossing na gorąco (puder biały, różowy, brokatowy złoty), pasta woskowa metaliczna jasnoniebieska i....mam nadzieję, że wymieniłam wszystko czego użyłam. Tak to jakoś wszystko ze sobą poukładałam, pomieszałam, pomazałam i pochlapałam, że powstało bardzo fajne tło. Na nim ułożyłam kompozycję, której głównym elementem są, wykonane przeze mnie kwiaty. Zrobiłam je z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. W końcowym efekcie zlądowało na nich białe gesso, jasnoniebieska pasta woskowa (czarne kwiatki) i metaliczna różowa farba akrylowa (różowo - pomarańczowy kwiat). Kwiaty ułożyłam na dwóch serwetkach, czarnym i pomarańczowym sizalu. Dodałam kilka listków (pełnych i ażurowych) wyciętych ze ścinków papierów Rose Fields i pierzasto - girlandowe tekturki ze Scrapińca. Tekturki potraktowałam embossingiem na gorąco (biały i różowy puder) i trochę pomazałam jasnoniebieską pastą woskową. Na koniec dodałam trzy piórka wycięte z kolekcji His&Hers 13arts. Ich brzegi potuszowałam brązowym tuszem pigmentowym.














Kartkę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Świat Pasji "Skrzydła, pióra, ptaki"


Drugie, to wyzwanie na blogu ScrapAndMe "Użyj różu"


Trzecie, to wyzwanie na blogu APS Craft "W kolorach jesieni"





4 komentarze:

  1. super rozowo   dziekujemy za udzial w naszym wyzwaniu na Scrap&Me blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka ociekająca wręcz mediami :D tekturka ze scrapińca dodaje lekkości i zwiewności w całej kompozycji :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca bardzo dziękuje za udział w wyzwaniu APScraft. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ tu się dużo dzieje :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń