sobota, 6 października 2018

Kartka-serwetka

Witajcie w ten sobotni, ciepły dzień. Pokażę Wam dziś kartkę w dość nietypowym, jak dla mnie kształcie. Kartkę okrągłą. Kartkę - serwetkę. Do jej zrobienia wykorzystałam papiery UHK Gallery z przepięknej kolekcji Provence Aquarius. Kwiaty wykonałam z foamiranu irańskiego. Piankę zabarwiłam pastelami suchymi. Listki i gałązki wycięłam z resztek papieru, które zostały mi po wycięciu serwetek. Potuszowałam je oliwkowym tuszem. Znalazłam też miejsce dla bawełnianej koronki i sznurka w oliwkowym kolorze. Całości dopełniły tekturki Crafty Moly (napis) i Scrapiniec (ornament). 










Kartkę wysyłam na dwa wyzwania. 

Pierwsze to wyzwanie na blogu Kartkowe ABC S jak Serwetka:

Drugie, to praca z tekturką na blogu Miszmasz Papierowy:



4 komentarze: