środa, 3 października 2018

Pastelowy Ślub jesienią

Dzień dobry. Pamiętacie kwiatki, które pokazałam Wam wczoraj, o tu? Już znalazły swoje miejsce. Kwitną na kartce ślubnej. Kartka jest wielowarstwowa i trochę mediowa. Zbudowana na papierach UHK Gallery i 13arts. Tym razem, oprócz kompozycji kwiatowej, na kartce umieściłam cytat - piękne słowa Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego. 
Do nałożenia wzoru przez maskę użyłam białego gesso. Wzór jest dość subtelny, kwiatowy. Chyba musicie uwierzyć mi na słowo, bo prawie cały zniknął pod kompozycją. Kompozycja jest dość bogata. Oprócz kwiatków, znalazły się w niej gałązki, listki - pełne i ażurowe - lekko podbarwione pastelami, których użyłam do barwienia foamiranu. Znalazłam też miejsce dla sznurka jutowego, koronki bawełnianej i kilku tekturek w kształcie serca. Na końcu dodałam złote koraliki i białe kulki 3D. Wcisnęłam też kilka brązowych półperełek. Lubicie takie "bogate" kartki?










Kartkę wysyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to Filigrankowe wyzwanie z cytatem,


zaś drugie, to praca z tekturką, na blogu sklepu Miszmasz Papierowy






7 komentarzy:

  1. Piękna kartka i piękny cytat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest zachwycająca! Bardzo ciekawy układ, i wspaniała kompozycja kwiatowa :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, pozdrawiam ciepło, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka, świetnie skomponowana :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest i wyjątkowa, bardzo mi się podoba :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń