wtorek, 20 czerwca 2023

Morskie ATC

Witajcie. Przygotowałam taki nieduży zestaw ATC. Oczywiście w ramach vintage youtube-hopa organizowanego przez Hoplandię(fb). Inspirowałam się filmem Bogutki. Moje karty zrobiłam w stylu morskim. Planuję wakacje nad morzem. Z tch wakacji na 100% powstanie album, a moje ATC, będą częścią składową tego albumu. Bazę kart wycięłam z bermaty. Okleiłam je papierami scrapowymi z morskiej kolekcji Głębia Oceanu (Craft o’Clock). Użyłam dwie warstwy papieru, pomiędzy które włożyłam bawełnianą koronkę. Głównym elementem na każdej z kart, jest okrągły element, każdy z inną grafiką. Wokół kółeczek umieściłam kawałek sieci rybackiej i muszelki. Posypałam też prawdziwym morskim piaskiem. Zarówno muszelki, jak i piasek przywiozłam sobie znad Bałtyku. Piasek przykleiłam na żelmedium. Brzegi kart przetarłam bązową farbą akrylową, a następnie pastą pozłotniczą w kolorze blade złoto (Renesans).








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz