sobota, 17 czerwca 2023

Czekoladownik Vintage

Cześć. Dawno mnie nie było. Wracam z kolejnymi pracami. Biorę udział w youtube-hopie organizowanym przez Hoplandię (fb). Tym razem tematem przewodnim jest Vintage. Dziś pokażę pracę inspirowaną filmem Mariusza Gierszewskiego. Mariusz zrobił kartkę DL w poziomie, ja natomiast wykonałam czekoladownik. Użyłam kraftowej bazy (Rzeczy z Papieru) oraz pięknej, ciepłej kolekcji  Summer Charm (Craft o’Clock). Głównym elementem kompozycji jest tekturowa ramka (CraftUla) ozdobiona papierowymi kwiatami, które zrobiłam z papieru. Kompozycja osadzona na dwóch warstwach papieru, postarzonego tuszem oraz na kawałkach bawełnianych koronek wyściełanych sizalem. Kompozycję wzbogaciłam wstążkami - gnieciuszkami, które także lekko przybrudziłam tuszem. Tu i tam wcisnęłam suszki, które idealnie pasują do papierów scrapowych, które wykorzystałam w mojej pracy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz