wtorek, 22 listopada 2022

Czekoladownik i folder na zdjęcia

Witajcie. Kolejnym świątecznym projektem, który chciałam Wam pokazać, jest komplet: czekoladownik i folder na zdjęcia. Wykonałam je z kolekcji papierów Holidays in snow od Craft o’Clock. Do ozdobienia czekoladownika użyłam papierów i elementów do wycięcia z tej kolekcji, papierowych gałązek, koronek, wstążek, tekturki (CraftUla) oraz mojego papierowego kwiatka. Zrobiłam go z białego papieru zabarwionego farbą akwarelową. Wszystko potapowałam pastą śniegową. Podobnie ozdobiłam folder, który wewnątrz z lewej strony ma dwie kieszonki. W jednej jest miniksiążeczka na cztery zdjęcia 10x15cm (i trochę miejsca na więcej zdjęć 10x15 cm i 9x13cm. Z prawej strony umieściłam kaskadę na zdjęcia 9x13 cm.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz