wtorek, 14 czerwca 2022

Zakładki z zającami

Cześć. Dziś taka mała, szybka robótka. Decu - zakładki do książki. Drewniane bazy zabezpieczyłam białym gessem (Renesans) z dwóch stron. Przeszlifowałam papierem ściernym i za pomocą matowego kleju do decu (Pentart) nakleiłam zające z papieru ryżowego (ItdCollection). Po drugiej stronie nakleiłam papier ryżowy w kratkę (ItdCollection) – skrawki pozostałe z innych projektów. Następnie, farbami akrylowymi domalowałam tło i ponownie zamalowałam wszystko klejem do decu. Gdy klej wysechł, domalowałam kwiatowo-zawijasowy wzorek – użyłam szablonu i białego gesso oraz dodałam kilka białych kleksów. Potem pocieniowałam tu i tam pastami antycznymi złotą i umbrą, a gdy pasty wyschły, ponownie użyłam kleju do decu. Na koniec dodałam wstążki i sznurki. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz