środa, 15 czerwca 2022

Zakładki boho

Witajcie. Ja jeszcze raz przychodzę z zakładkami. Tym razem mixedmediowe w stylu boho. Drewniane bazy zabezpieczyłam białym gessem (Renesans). Następnie na jednej ze stron nałożyłam przez maskę (Craftula) białą pastę modelującą (Renesans). Gdy pasta wyschła pomalowałam całe zakładki farbami akrylowymi w dwóch odcieniach: mięta i blady niebieski. Na gładką stronę zakładki nakleiłam tekturkowe piórko (Snipart). Piórko delikatnie przetarłam białym gessem, a potem całość pomalowałam matowym klejem z werniksem (Pentart). Gdy klej wysechł poprzecierałam tu i tam pastami antycznymi (brąz i złoto), dodałam kleksy w kolorze białym i złotym i jeszcze raz wszystko pomalowałam klejem. Na koniec dodałam wstążki i koraliki. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz