środa, 16 marca 2022

Mixedmediowa okładka

Cześć. Jakiś czas temu postanowiłam uporządkować moje papiery ryżowe. Wymyśliłam, że poukładam je w segregatorze. Ale żeby nie był to zbyt zwykły segregator, ozdobiłam jego okładkę. Najpierw zabezpieczyłam ją czarnym gessem i nakleiłam fragmenty papieru z kolekcji Beauty Restless (Craft o’Clock). Jeszcze raz potapowałam czarnym gessem, żeby ukryć brzegi papieru. Gdy gesso wyschło, nałożyłam przez maskę (Craftula) białą pastę modelującą (Renesans). Podsuszyłam trochę pastę i użyłam kolejnej, cyferkowej maski. Na środku okładki ułożyłam kompozycję z wycisków z masy superlekkiej.  Zostawiłam na noc do wyschnięcia. Zabezpieczyłam kompozycję czarnym gessem i rozbieliłam białym(Renesans). Przetarłam gdzieniegdzie mgiełką opal sea oats (Lindys) oraz brązową farbą akrylową. Na koniec przetarłam tu i tam pastami woskowymi w dwóch odcieniach złota.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz