środa, 15 grudnia 2021

Mixedmediowy komplet: piórnik i organizer

Cześć. Dziś małe wytchnienie od świątecznych prac. Mixedmediowy komplet na biurko. Drewniany piórnik i organizer na długopisy lub pędzle. Obie bazy delikatnie przetarłam rozwodnionym, białym gessem (Renesans). Następnie nałożyłam pędzlem farby akrylowe, cherry blossom pink (DecoArt), flamingo pink (13arts). Gdzieniegdzie przybrudziłam brązem. W kilku miejscach rozbieliłam białym gessem. ).  Teraz przez maskę (ABstudio) nałożyłam iron paste (Pentart), a gdy pasta wyschła przetarłam tu i tam czarnym gessem (Renesans). Na piórnik przykleiłam tekturkę – ramkę (Craftula) a na nią motyla – wycisk z masy superlekkiej.  Na organizer przykleiłam takiego samego motyla. Tekturkę i wyciski przetarłam gessem i pomalowałam fluidem prussian blue (DecoArt). W miejscach, gdzie wcześniej zrobiłam białe przecierki, teraz nałożyłam fluid prussian blue. Dodałam jeszcze nieco czerni.  Przyszedł czas na magię – użyłam fluidu interference gold (DecoArt). Skupiłam się głównie na czarnych powierzchniach, wyciągając fluid poza ich granice. Tu i tam odbiłam stempel – napisy. Żeby prace troszkę bardziej ozłocić, poprzecierałam metalicznymi farbami extreme sheen 24K gold i bronze (DecoArt). Postanowiłam użyć jeszcze jednej maski. Przez maskę nałożyłam brokatową złoto-brązową pastę (Cosmic Shimmer). Otrzymałam cudowne, brokatowe gwiazdki. Na koniec dodałam kilka chlapnięć białym, rozwodnionym gessem. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz