czwartek, 16 grudnia 2021

Alchemia Świąt praca nr 15 bombka

Witajcie. Szybciutko wracam do świątecznych prac. Pokażę projekt wykonany na podstawie tutorialu Heleny Cembrowicz w ramach Alchemii Świąt na fejsbukowej grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Helena wykonała bombkę z kopułką, która bardzo mi się spodobała, dlatego postanowiłam taką dla siebie zrobić. Drewnianą bazę zabezpieczyłam białym gessem, odrysowałam na niej miejsce, gdzie będzie przyklejona kopułka i w tym właśnie miejscu nałożyłam przez maskę (Craftula) białą pastę modelującą (13arts). Na wzorku ułożyłam świąteczną kompozycję z tekturek i hdf w taki sposób, żeby wszystkie elementy zmieściły się pod kopułką. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts). Teraz pomalowałam całość fluidami akrylowymi w kolorach burnt sienna i ochre (Finnabair). Dodałam trochę czarnej farby akrylowej. Gdy farby wyschły, przetarłam całość białym gessem i gdzieniegdzie pastą pozłotniczą (Renesans). W kilku miejscach nałożyłam pastę kryształkową (Renesans). Następnie nakleiłam przeźroczystą kopułkę (połowa medalionu akrylowego), a wokół kopułki wyciski z masy superlekkiej. Brzegi kopułki, przed przyklejeniem potapowałam heavy body gelem gloss oraz białym gessem. Na żelmedium sypnęłam złotym brokatem. Wyciski pomalowałam dokładnie w taki sam sposób, jak kompozycję pod kopułką.. Na koniec dodałam pasującą kolorystycznie wstążeczkę.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz