sobota, 17 kwietnia 2021

Sto lat Alchemio!

Cześć. Jeszcze jedna praca w ramach zabawy na Trzecie Urodziny Alchemii Sztuki z Karoliną Bukowską. Tym razem zabawa w Bingo. Moja linia to przekątna: kwiaty-złoto-metale. Przygotowałam panel mixmediowy. Jako baza posłużyła mi gruba tektura. Zabezpieczyłam ją białym gessem (Renesans). Na wszelki wypadek nałożyłam dwie warstwy. Wcześniej przygotowałam kwiaty. Wygrzebałam z szuflady kwiaty, które wcześniej przygotowałam z foamiranu irańskiego. Część pozostała niewykorzystana z innych projektów, a część to pozostałość po moich pierwszych eksperymentach z foamiranem. Kwiaty spryskałam mgiełkami: magenta i błyszczący fiolet (DecoArt) oraz ocean blue (Pentart) i iridescent lilac (Stamperia). Kwiaty schły całą noc. Na moją zagessowaną tekturę nałożyłam przez maskę (13arts) białą pastę modelującą (13arts). Pastę gdzieniegdzie roztarłam szpachelką. Do kwiatów dodałam kilka metalowych elementów i ułożyłam na moim panelu dużą, kwiatową kompozycję. Wszystko przykleiłam na żelmedium (Renesans) i  zostawiłam na noc do wyschnięcia. Teraz popryskałam panel mgiełkami:ocean blue, magenta oraz brązową (Stamperia). Wokół kompozycji potapowałam białym gessem używając pędzla gąbkowego. Gdy gesso wyschło, przetarłam wszystkie białe miejsca mgiełką opal sea oats (Lindy’s), która przepięknie połyskuje złotem. Tą samą mgiełką przetarłam kwiaty. Gdy mgiełka wyschła, ponownie użyłam tej samej maski. Tym razem jednak nałożyłam żelmedium zmieszane ze złotym fluidem  interference (DecoArt). Kwiaty poprzecierałam woskami: matowym białym oraz jasnym złotym (oba SeeArt). Mój panel przygotowałam na trzecie urodziny, więc w obok kwiatów umieściłam trójkę. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz