środa, 27 stycznia 2021

Walentynkowy komplet

Cześć. Dziś przychodzę z Walentynkowym projektem. Jest to papierowo-mediowy komplet składający się z czekoladownika oraz mikroalbumu. Czekoladownik na kraftowej bazie (Rzeczy z Papieru). Do ozdobienia bazy wykorzystałam papiery z kolekcji Holmes in Love UHK Gallery. Papiery przetarłam przeźroczystym gessem (Finnabair). Gdzieniegdzie dodałam koloru, przecierając w kilku miejscach metalicznymi farbami akrylowymi w kolorach berry oraz lavender Frost (obie DecoArt). Przez maskę(13arts) nałożyłam żelmedium (13arts) zmieszane z perłowym proszkiem w kolorze grafitowym (DailyArt). Zostawiłam na noc do wyschnięcia. Postanowiłam dodać jeszcze jeden wzór – tym razem z odrobiną złota. Tym razem przez maskę nałożyłam żelmedium zmieszane z interference gold (DecoArt). Dodałam jeszcze dwa tekturowe serduszka, pomalowane wcześniej farbami akrylowymi i odpowiedni napis. W ten sam sposób ozdobiłam album. Dodam jezcze, że album wykonałam z jednego arkusza papieru scrapowego, według tutorialu Scrapkate.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz