piątek, 22 stycznia 2021

Mixmediowa ramka w turkusach i złocie

Witajcie. Tym razem same media. Alterowałam drewnianą ramkę na zdjęcia. Pomalowałam całą czarnym gessem (SeeArt). Następnie ułożyłam kompozycję z wycisków z masy superlekkiej oraz elementów drewnianych. Wszystko przykleiłam na żelmedium (13arts). Zostawiłam na noc do wyschnięcia i pomalowałam przyklejone elementy czarnym gessem. Gdy gesso wyschło, suchym pędzlem przetarłam całość białym gessem (Renesans). Zrobiłam to dość niedbale, żeby gdzieniegdzie pozostała czarna powierzchnia. Gdzieniegdzie nałożyłam pastę piaskową drobnoziarnistą (DecoArt) i nałożyłam na te miejsca białe gesso. Spryskałam wszystko mgiełkami turkusowymi (Shimmer od DecoArt i matowa Stamperia). Ponownie schło całą noc. Jeszcze raz przetarłam białym gessem. Tym razem nałożyłam go dużo mniej. Gdy wyschło, sięgnęłam po dwa odcienie złota – extreme sheen w kolorach 24K gold oraz bronze (obie DecoArt) i za pomocą suchego pędzla przetarłam tu i tam. Gdy farby wyschły dodałam jeszcze trochę złota: złoty wosk (SeeArt) oraz interference gold (DecoArt). Na koniec postanowiłam jeszcze dodać interference w kolorze turkusowym. Nałożyłam go przez maskę (Dutch Doobadoo) w miejscach, gdzie powierzchnia była najciemniejsza. Otrzymałam piękną turkusową poświatę. Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć, jak wyglądała ramka, zanim ją przerobiłam po swojemu. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz