środa, 29 kwietnia 2020

Wiosenna radość

Cześć. Wiosna w pełni. Czas, aby na moim blogu także się pojawiła. Dziś bardzo wiosenny, mediowy tag. Bazę wykonałam z bermaty. Zabezpieczyłam ją białym gessem (Renesans). Przez maskę (13arts) nałożyłam białą pastę modelującą (13arts). Teraz przyszedł czas na kolor. Wybrałam róż. Użyłam farb akrylowych falmingo pink (13arts), cherry blossom pink (DecoArt) i dla odrobiny połysku biała perłowa mgiełka (Stamperia). Na tym etapie dodałam jeszcze zieloną ramkę, za pomocą farby akrylowej metalicznej festive green (DecoArt). Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję. Wykorzystałam elementy do wycięcia z kolekcji SpringTime od Mintay. Dodałam do nich trochę zielonego sizalu, tekturki (koronkowe zawijaski od Scrapińca, napis od SnipArt), kulki, koraliki, złoto-biały brokat i szklane kaboszony). Kaboszony, przed przyklejeniem, podmalowałam farbami metalicznymi ciemniejszą raspberry (13arts) i jaśniejszym różem. Pierwszą warstwę (ciemniejszą) nałożyłam niedbale, aby nie pokryła całej powierzchni, żeby w prześwitach przebijała druga (jaśniejsza) farba. Dodatkowo biedronkę (jeden z elementów do wycięcia) potraktowałam lakierem 3D (Pentart), który pięknie ją uwypuklił.













Mojego taga wysyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie SnipArt "Spring in pink"





3 komentarze:

  1. Beautiful! Thank yoy for joining Snip Art April challenge! 🖤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piekna praca! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna wiosenna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń