wtorek, 24 grudnia 2019

Mediowa choinka

Witajcie. Dziś Wigilia, więc przychodzę z jeszcze jednym świątecznym, mediowym projektem. Zainspirowana tutorialem Karoliny Czołby na zawieszkę-bombkę, wykonałam mediową choineczkę. Na drewnianą bazę nakleiłam fragmenty starej, pożółkłej gazety. Potuszowałam brzegi choinki i zabezpieczyłam całość żelmedium. Następnie nałożyłam przez maskę (Dutch Doobadoo) wzór, używając białej pasty modelującej (13arts). Przetarłam gdzieniegdzie brązową i zieloną, metaliczną farbą akrylową (DecoArt). Teraz użyłam kolejnej maski (13arts). Tym razem białą pastę modelującą zmieszałam z farbą akrylową  pięknym zielonym oliwkowym kolorze (olive green 13arts). Do ułożenia kompozycji wykorzystałam jutową taśmę, sizal, gwiazdki – wyciski z masy lekkiej, kwiatki: białe z foamiranu irańskiego, zabarwionego mgiełką oraz z gazety, którą okleiłam bazę choinki. Gwiazdki, zanim trafiły na choinkę, zabezpieczyłam białym gessem. Następnie pomalowałam je ciekłym medium akrylowym (13arts) wymieszanym z perłowymi pigmentami w proszku (DailyArt) w kolorze zielonym i turkusowym i przetarłam złotym woskiem (SeeArt). Wszystko przykleiłam klejem na gorąco. Następnie przetarłam całość białym gessem, najbardziej skupiając się na brzegach choinki. Na koniec przetarłam gdzieniegdzie brokatowymi tuszami splash (13arts) w dwóch kolorach: old silver i iridescent white.






 

Wszystkim, którzy tu zaglądają (i całej reszcie też), życzę zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych magii i rodzinnego ciepła.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz