niedziela, 14 lipca 2019

Letnia tęcza - kartka na każdą okazję

Witajcie. Dziś chciałabym pokazać Wam kartkę na każdą okazję. Jest to bardzo prosta kartka. Do jej zrobienia nie użyłam typowego papieru scrapowego. Tęczowe tło zrobiłam sama na papierze akwarelowym, używając farb akwarelowych. W związku z tym, że kompozycja kartki nie jest zbyt bogata, chciałam ją trochę „urozmaicić” warstwami papieru. Na ostatniej, tęczowej warstwie zrobiłam kwiatowy wzór, używając maski (Inspirello) i pasty modelującej zmieszanej z brązową farbą. Ostatnią warstwę oplotłam kilka razy sznurkiem.  Główną ozdobą kartki są dwa kwiatki, które zrobiłam ze starej gazety. Kwiatki przykleiłam na zielonym sizalu i ozdobiłam papierowymi, ażurowymi listkami, wyciętymi z resztek papieru. Kompozycję dopełniłam wstążką z tego samego sznurka, którym oplotłam papier. Na koniec dodałam dwie półperełki i odpowiedni napis. Całość osadziłam na kraftowej bazie.









Moją kartkę posyłam na wyzwanie Świata Pasji "W kolorach tęczy"


Na mojej kartce, główną ozdobą są kwiaty. Kwiaty, które stworzyłam za pomocą maski, pasty modelującej i farby akrylowej, ale także te, które zrobiłam z gazety. Dlatego też posyłam kartkę na wyzwanie Art Piaskownicy "Kwiaty"



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca, dla mnie nawet trochę nostalgiczna, jak tęsknota za jesienią - to pewnie przez te delikatne kwiatuszki :)

    Dziękuję za udział w tęczowym wyzwaniu na blogu kreatywnym Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, delikatne akwarelowe tło, mistrzowsko połączone z interesującą kwiatową kompozycją. Uzyskałaś piękną i przykuwającą wzrok pracę, gratulacje! W imieniu sklepu Świat Pasji dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka <3 i wiesz co? nie wiem czy wpadłabym na myśl, że brąz może tak fajnie się komponować z tęczowymi kolorami :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe połączenie kolorów, tło tęczowe, a kwiaty stonowane. Piękna i odważna praca.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepu Świat pasji!

    OdpowiedzUsuń