sobota, 30 marca 2019

Wiosna we fioletach

Tym razem pokażę kartkę uniwersalną. Wykonałam ją z papierów z kolekcji Rainy Days od Small-wingels-shop. Jest to ciekawa kolekcja w niebiesko-fioletowej kolorystyce. Moja kartka jest wielowarstwowa.  Do ułożenia kompozycji wykorzystałam kwiatowe elementy wycięte z jednego z arkuszy z tej kolekcji, kwiaty, które wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi, ażurowe listki wycięte z resztek papieru i wiosenne gałązki. Wiosenne gałązki, to stempel odbity na kalce technicznej i wygrzany metodą embossingu na gorąco. Użyłam pudru w trzech kolorach fiolet, róż i róż z brokatem. Następnie gałązki wycięłam i wplotłam w moją kompozycję. Kompozycję wzbogaciłam półperełkami. Na koniec dodałam napis w formie digi stempelka, także od Small-wingels-shop.















Kartkę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Kartkowe ABC "F jak flaming, fiołki, fiolet"



Trzecie, to wyzwanie TricksArt "Hello Spring"





8 komentarzy:

  1. Cudowna kartka i to w moich ulubionych kolorach!

    Zapraszam do siebie:
    www.ninahscrapworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie zestawiłaś ze sobą dodatki i kolory, wyszło pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, z pozdrowieniami, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, cudne kwiaty. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricks Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricks Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń