sobota, 16 lutego 2019

Mediowe serduszko wiosenno-miłosne

W ten piękny słoneczny dzień pokażę Wam mediowe serce, które ostatnio wykonałam. Na drewniane serce nakleiłam kawałki gazy. Nałożyłam przez maskę pastę modelującą. Ułożyłam kompozycję ze złomków, tekturek, półperełek, małych kulek 3D i 3D powder. Wszystko przykleiłam na gelmedium i zostawiłam na noc żeby porządnie wyschło. Następnie pomalowałam całość białym gesso, a gdy gesso wyschło użyłam farb akrylowych oraz mgiełek metalicznych, matowych i perłowych. Tym razem zdecydowałam się na wiosenne, energetyczne kolory. Gdy farby wyschły, przetarłam całość białym gesso i jeszcze raz  zaszalałam z kolorami. Potem ponownie białe gesso – tym razem mniej. I na koniec metaliczne woski, które nadały piękny połysk (i zapach😋). Całości dopełnił tekturkowy napis, który także potraktowałam mediami (gesso, czerwona metaliczna farba akrylowa, złoty i fioletowy wosk).














Serduszko posyłam na 3 wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie APScraft "Wiosna, ach to ty energetycznie"

Drugie, to wyzwanie Crafty Moly "Kocham Cię Kochanie Moje"


I trzecie, to wyzwanie od A do Z "Prosto w serce"




7 komentarzy:

  1. Świetny mediowy projekt. Radosne,wiosenne serduszko:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połyskujące serduszko :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne serce w fajnie dopasowanych kolorach. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne... Najbardziej urzekły mnie kolory i te naturalne przejścia z zieleni po róż. Bardzo odważny dobór kolorów, ale robi wrażenie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WSpaniała praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTY MOLY

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie zmediowane serduszko i te kolory :) Bardzo dziękujemy za zabawę z Crafty Moly!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna mediowa praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń