niedziela, 17 lutego 2019

Dla ukochanej osoby

Tym razem kartka. Wyjątkowa. Dla wyjątkowej osoby. Delikatna, lekko zwiewna. Mimo, że prosta i nieskomplikowana, mimo, że bez serduszek, to zawiera mocne miłosne wyznanie, ukryte w dwóch słowach: Tylko Ty. Czasem chcemy komuś powiedzieć, że go kochamy, że ufamy, że potrzebujemy, że nie wyobrażamy sobie życie bez niego, że jest dla nas ważny. I nie ma znaczenia czy to żona, dziadek, syn czy przyjaciółka. Ta kartka jest dla takiej właśnie osoby.
Kartka w całości wykonana z papierów z kolekcji Always in Time od Small-wingels-shop. Wierzchnią warstwę papieru troszkę potraktowałam mediami. Użyłam brokatowej taśmy washi, pasty modelującej, nałożonej przez maskę o delikatnym wzorze oraz różowo-perłowej mgiełki chlapniętej przez maskę. Główną ozdobą kartki jest duży kwiat, który wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami olejnymi. Do tego trochę gazy, kilka ażurowych listków, wyciętych z resztek papieru, kilka bladoróżowych ćwieków. Gdzieniegdzie umieściłam srebrne mikrokulki. Całość na białej bazie.







Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Three Wishes "Dla ukochanej osoby"


Drugie, to wyzwanie na blogu Essy-Floresy "Z potrzeby serca"



4 komentarze:

  1. Piękna praca , bardzo nastrojowa . Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Essy-Floresy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. Dziękuję za udział w Essowejzabawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń