piątek, 11 stycznia 2019

Z tęsknoty za wiosną - kartka dla babci

Dziś pokażę Wam kartkę pełną wiosny. Wykonałam ją z papierów UHK Gallery z kolekcji Desert Rose. Kartka jest wielowarstwowa. Jedną z warstw papieru pochlapałam brokatową, złotą farbą akrylową i oplątałam blado-różowym sznurkiem. Główną ozdobą kartki jest bukiet kremowo-różowych kwiatów na różanym tle. Kwiatki ułożyłam na listkach i gałązkach, które wycięłam z resztek papieru i potuszowałam tuszami pigmentowymi. Na kartce zmieściłam jeszcze białe koronki, różowe kryształki i odpowiedni napis. Babcia powinna być zadowolona. Jak myślicie?








Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze to wyzwanie Craft o'Clock "Na przekór zimie - praca pełna słońca"





4 komentarze:

  1. Babcia na pewno będzie zadowolona. Piękny bukiet kwiatów który nigdy nie zwiędnie :)
    Dziękujemy za udział w Wyzwaniu Craft O`Clock.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ukwiecona karteczka :) pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgaszona zieleń i róż - cudne połączenie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka i obfita w kwiaty karteczka, a przewiązania sznurkowe sprawiają że na pierwszy rzut oka zdaje się być stworzona z warstw papieru :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń