sobota, 12 stycznia 2019

Fioletowa zawieszka

Dziś pokażę Wam drewnianą, mediową zawieszkę we wszystkich odcieniach fioletu, jakie znalazłam w swoich zasobach. Na początku zawieszka była zwykłym drewnianym kółkiem z dziurką. Pokryłam ją białym gesso. Na mokre gesso przykleiłam kawałek gazy, aby uzyskać dodatkową strukturę. Przez maskę nałożyłam białą pastę modelującą. Użyłam dwóch wzorów: gałązka z listkami i kwiatkami oraz kropki. Kiedy wszystko wyschło, jeszcze raz użyłam białego gesso. Następnie, używając gelmedium, ułożyłam kompozycję z metalowych kwiatków, ornamentów, tekturkowych listków, plastikowych koralików, piankowych różyczek, sizalu, kulek 3D małych i dużych, mikrokulek. Gdy wszystko się przykleiło i wyschło, pomalowałam całość białym gesso. Potem zaczęła się zabawa kolorami. Użyłam mgiełek i farb akrylowych - fioletowych odcieni oraz odrobiny czarnej farby akrylowej. Całość  lekko przetarłam białym gesso i ponownie użyłam tych samych farb. Znowu przetarłam białym gesse i jeszcze raz pomalowałam farbami. Następnie gdzieniegdzie przetarłam fioletowym, metalicznym woskiem i gdzieniegdzie podmalowałam tuszem Splash! 13 arts w kolorze Violet Glitter. Na koniec pocieniowałam brzegi czarną farbą akrylową.









Zawieszkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze: fioletowy





8 komentarzy:

  1. Ale super! I ten fantastyczny kolor! Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odcienie fioletu :) Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna zawieszka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie umiem zrobić nic w fiolecie :P a Twoja praca jest naprawdę piękna! szacun! dzięki za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń