piątek, 12 października 2018

Łososiowy kwiat

Witajcie. Dziś pokażę Wam mediowego taga - zawieszkę. Taga z beermaty pokryłam białym gesso. Następnie nałożyłam pastę strukturalną przez maskę, a właściwie dwie maski. Potem użyłam mgiełek w dwóch kolorach - łososiowym (13arts) i grafitowym (Stamperia). Gdy kolory pięknie się ze sobą wymieszały, pochlapałam całość tymi samymi mgiełkami oraz tuszem Splash! 13arts Iridescent White Glitter. Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję, której centralnym punktem jest łososiowy kwiat. Wykorzystałam też gazę, papierową serwetkę,  scrapki listków i gałązek, które zostały mi z innych projektów (i mam tego jeszcze całą szufladę 😉). W kompozycji znalazło się serce, wykonane za pomocą embossingu na gorąco na kalce oraz tekturkę - gałązkę (Scrapiniec). Na koniec gdzieniegdzie dodałam szklane mikrokulki.










Zawieszkę wysyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Tagujemy na blogu niekartkowo.blogspot.com


Drugie, to praca z tekturką na blogu Miszmasz Papierowy







6 komentarzy:

  1. Witaj. Bardzo piękny mediowy tag, cudnie wszystko błyszczy... bardzo dziękuję za wspólną zabawę w tagowanie:) Pozdrawiam i trzymam kciuki - Edyta DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny tag! Dziękuję za udział w wyzwaniu MiszmaszPapierowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło jest wyjątkowe, piękna kartka! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny łosoś z czarnym akcentem, dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym :)Pozdrawiam i trzymam kciuki - Kaja DT

    OdpowiedzUsuń