sobota, 29 września 2018

Life is Good - mixmediowe płótno

Witajcie. Dziś pokażę Wam mój ostatni wybryk. Świeżutki, jeszcze ciepły. Płótno kipiące mediami. Użyłam ich baaaaardzo dużo. Zaczęłam od białego gesso, którym pokryłam całe płótno. Następnie w ruch poszła gładka pasta strukturalna i maski, m.in. piękna serwetka Agaterii, efektowne zadrapania 13arts. Następnie gdzieniegdzie nałożyłam białą pastę pękającą oraz białą pastę modelującą wymieszaną z mikrokulkami plastikowymi. Kiedy wszystko wyschło zaczęła się niezła zabawa kolorami. Użyłam mgiełki o pięknym czekoladowym odcieniu, farb akrylowych (lawendowej i turkusowej) oraz Rainbow Color Duo 13arts w kolorze Indigo Violet. Kolory pięknie się ze sobą wymieszały. Powstało mnóstwo zachlapań i zacieków. Dodałam jeszcze milion kleksów z tuszów Splash! 13arts (Crystal Turquoise Glitter, Iridescent White Glitter) oraz białej farby akrylowej. Na tak przygotowane tło ułożyłam kompozycję z kwiatów, tekturek ze Scrapińca, listków, gazy, sizalu. Kwiaty wykonałam z foamiranu irańskiego. Wykorzystałam m. in. "goździki", które pokazywałam Wam tu,  niebieskie kwiatki z foamiranu irańskiego zabarwionego suchą pastelą w kolorze turkusowym. Zrobiłam też białe kwiatki - na kalce technicznej odbiłam stempel, posypałam białym pudrem do embossingu i podgrzałam nagrzewnicą. Potem wycięłam. Muszę tu wspomnieć, że pomysł na embossing na kalce podpatrzyłam w którymś z tutoriali na kanale youtube Emilii Sieradzan.
W kilku miejscach nałożyłam przez maskę o falistym wzorze transparentną pastę żelową
i przykleiłam na heavy body gel kilka szklanych kaboszonów. Następnie okrasiłam kompozycję medium żelowym wymieszanym z mikrokulkami szklanymi, pudrem 3D oraz srebrnymi koralikami. Na koniec tu i tam nałożyłam pastę kryształkową (jest dobrze widoczna na niebieskich kwiatach). I tak oto powstało moje dzieło.
















#wyzwanieswiatpasji 
Ze względu na całą masę kleksów, zacieków i zachlapań, praca doskonale wpisuje się w wymogi wyzwania Świata Pasji, i tam ją posyłam:


Praca poszybuje także na mixmediowe wyzwanie Art-Piaskownicy, którego tematem jest pasta strukturalna:


4 komentarze:

  1. O ja! cała masa mixed mediowej pracy :) bardzo podoba mi się ta mnogość warstw!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Красивая работа! Нежно-пастельная! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń