środa, 28 września 2022

Ostatnie promienie letniego słońca

Witajcie. Po leśnym szaleństwie przyszedł czas na odpoczynek i relaks w ostatnich promieniach letniego słońca. Wiem, że już jesień, ale kartka, którą chcę pokazać, powstała jeszcze późnym latem. Do zrobienia kartki użyłam papierów z kolekcji Summer Charm od Craft o’Clock. Papiery poprzecierałam złotym i miedzianym woskiem. Pomiędzy dwie warstwy papieru poupychałam kawałki koronek. Na wierzchniej warstwie ułożyłam kompozycję, której największą ozdobą jest duży, pomarańczowy kwiat, upięty na tekturkowej ramce (Craftula). Kwiatek otoczyłam sizalem, listkami, gałązkami i ozdobiłam wstążkami - gnieciuszkami i koronką. Wszystko jeszcze raz przetarłam woskami i na koniec dodałam tekturkowy napis. Całość na kraftowej bazie i w komplecie z pudełkiem (Rzeczy z Papieru).





Kartkę posyłam na wrześniowe wyzwanie na fejsbukowej grupie Wasze Rzeczy z Papieru.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz