niedziela, 18 września 2022

Naucz się latać

Cześć. Pokażę Wam, co udało mi się zrobić przez weekend. Jest to praca inspirowana filmem Aidy Domisiewicz w ramach youtube hopa „Baśnie z mchu i paproci”. Rama, to wnętrze wydłubane z podobrazia (ta część do której przypina się płótno). Zabezpieczyłam ją przeźroczystym gessem (Finnabair) i pomalowałam brązową farbą akrylową. Następnie przez bluszczową maskę (Agateria) nałożyłam białą pastę modelującą (Renesans). Podkleiłam ramę papierem z kolekcji Wild Garden Craft o’Clock, na który po uprzednim zabezpieczeniu przeźroczystym gessem, nałożyłam taki sam bluszczowy wzór, który znalazł się na ramie. Gdy pasta wyschła dodałam trochę koloru (brąz i zieleń) i przystąpiłam do ułożenia kompozycji. Użyłam papierowych kwiatów (zrobiłam je z resztek papieru scrapowego), listków, gałązek, sizalu, hdfków. W tej leśnej scenerii przysiadła sobie mała wróżka. Na koniec dodałam w kilku miejscach brokatową pastę i trochę złotego wosku. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz