poniedziałek, 27 grudnia 2021

Alchemia Świąt praca nr 14 steampunkowo-mediowy konik

Cześć. Po świątecznej przerwie wracam z jednym z kolejnych projektów w ramach Alchemii Świąt na fejsbukowej grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Praca inspirowana live’em Iwony Marchewki (Reniferove). Iwona zmediowała świąteczno-steampunkowego konika. Ja zmieniłam bazę na łyżwę (ze wszystkiego, co znalazłam w domu najbardziej przypominała konia hi hi hi). Bazę hdf zabezpieczyłam białym gessem (Renesans). Bazę tapowałam gąbką. Przez  maski cyferki (nie znam producenta) i gałązki (Craftula) nałożyłam białą pastę modelującą. Następnie nakleiłam na nią za pomocą żelmedium (13arts) wyciski z masy superlekkiej, tekturki, drewniane elementy – część świątecznych część steampunkowych. Wszystkie elementy kompozycji przetarłam białym gessem, najbardziej skupiając się na wyciskach. Teraz przyszedł czas na kolor użyłam kilka odcieni brązu w postaci farb i fluidów akrylowych. Gdy brązy wyschły, przetarłam gdzieniegdzie woskami w dwóch odcieniach patyny (SeeArt). W kilku miejscach przetarłam żelmedium, na które posypałam brązowym i złotym brokatem. Na koniec jeszcze raz przetarłam patynowymi woskami. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz