czwartek, 18 listopada 2021

Drewniana skrzynka z misiem

Cześć. Dziś pokażę Wam coś, co kocham równie mocno jak mixedmedia. Coś, czego dawno nie robiłam. To decoupage. Tak dawno, nie pracowałam z papierem ryżowym, tak klasycznie, bez badziania mediami, że prawie zapomniałam, jaka to fajna zabawa. Ozdobiłam drewnianą skrzynkę. Wykorzystałam przepiękne, bardzo klimatyczne papiery ItdCollection. Na wieczku znalazł dla siebie miejsce sympatyczny miś, dół skrzynki – to papier w kratkę. Skrzynkę poszlifowałam najpierw papierem ściernym, potem pomalowałam białym gessem (Renesans). Na środku wieczka nakleiłam misia. Użyłam matowego kleju z werniksem (Pentart). Dół okleiłam papierem w kratkę. Wieczko i wnętrze pomalowałam granatową farbą akrylową, pasującą do papieru w kratkę. Wszystko pomalowałam klejem z werniksem. Dodałam złote i czarne kleksy. Na to kolejna warstwa kleju z werniksem. Misia zamknęłam w okrągłej ramce, dodałam cień wokół ramki (wewnątrz) i sznurek  (na zewnątrz). Całość przetarłam złotym woskiem (SeeArt) i dodałam czerwoną wstążeczkę, także przetartą tym samym woskiem.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz