piątek, 26 listopada 2021

Alchemia Świąt praca nr 1 kartka

Cześć. Właśnie zaczęła się Alchemia Świąt na fejsbukowej grupie Karoliny Bukowskiej. Zeszłoroczna edycja, to pierwsza, w której brałam udział. Wspominam ją bardzo mile, była pełna wspaniałych, świątecznych projektów, ale także intensywnej pracy, nagrodzonej przez super sponsorów. Dziś pokażę pierwszą pracę, którą wykonałam w ramach tegorocznej edycji. Jest to kartka wykonana na podstawie live’a Karoliny Bukowskiej. Pracowałam na kolekcji This Miracle Night Craft o’Clock, użyłam też arkusza z bloku Craft Sensation. Głównym elementem kompozycji jest kwiatek, który zrobiłam z foamiranu irańskiego, na podstawie tutorialu Emilii Sieradzan. Kompozycję ułożyłąm na sizalu, wzbogaciłam ją, tekturkami, wypychankami, papierowymi śnieżynkami i elementami do wycięcia z kolekcji This Miracle Night.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz