niedziela, 26 września 2021

Zawieszka mixedmedia

Witajcie. Przychodzę z kolejną pracą w ramach jesiennego youtube hopa organizowanego przez Hoplandię (fb). Pokażę Wam zawieszkę, którą zrobiłam inspirując się pracą Agi Baraniak. Bazę zawieszki pomalowałam czarnym gessem. Na ramkę i na plecki nałożyłam przez gwiazdkową maskę (Craftula) białą pastę modelującą (13arts), a gdy pasta wyschła, przemalowałam całość mgiełką w kolorze opal sea oats (Lindy’s). Cała praca pokryła się piękną, złotą, migoczącą poświatą. W okienku mojej zawieszki umieściłam fragment papieru z kolekcji This Miracle Night (Craft o’Clock). Przykleiłam go na klej do decoupage z werniksem matowym (Pentart). Na papier nałożyłam kilka cienkich warstw kleju. A gdy klej wysechł, dodałam jeszcze kilka złotych, brokatowych gwiazdek. Tym razem przez maskę nałożyłam pastę Cosmic Shimmer. Wnętrze okienka i brzegi zawieszki potapowałam brązową farbą akrylową oraz metaliczną extreme sheen w kolorze bronze (DecoArt). Następnie skleiłam ze sobą części zawieszki. Dodałam sznurek i wstążkę.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz