niedziela, 11 lipca 2021

Pastelowa ramka

Witajcie. Przychodzę z kolejną pracą wykonaną w ramach letniego youtube hopa organizowanego przez HOPlandię (fb). Tym razem zaczerpnęłam inspirację z dwóch tutoriali. Pierwszy, to pastelowa ramka Karoliny Bukowskiej, a druga, to nieco bardziej pazurzasta ramka Anny Iwanowskiej (Anai). Moją ramkę wykonałam na bazie hdf od Craftuli. Użyłam papieru i elementów do wycięcia z kolekcji Hours of Longing od Craft o’Clock. Głównym elementem kompozycji jest zdjęcie damy, pochodzące z jednego z setów od Craft o’Clock. Zdjęcie przystroiłam kwiatami papierowymi i plastikowymi, tekturkami (Craftula), diecutami, kulkami, mikrokulkami, koralikami, konfetti, miką w płatkach. Wszystko podrasowane mediami. Użyłam farb akrylowych matowych i metalicznych, pasty strukturalnej brokatowej, stempla, wosków w kilku kolorach.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz