sobota, 15 maja 2021

Beżowe kwiaty - foamiran irański

Cześć. Gdzieś tam w fejsbukowych czeluściach trwa w najlepsze kartkowy youtubehop. Wzięłam udział, obejrzałam wszystkie tutoriale i zabrałam się do roboty. Po tylu pięknych inspiracjach ręce same rwą się do pracy. Mam kilka pomysłów na kartki. Ile ich zrealizuję – nie wiem, ale wiem jedno: na moich kartkach znajdą się kwiaty, które sama zrobiłam. I tak od kilku dni siedzę i robię kwiaty. Z papieru, z foamiranu…. Dziś pokażę część z nich. Wykonane z foamiranu irańskiego, zabarwionego pastelami suchymi. Inspirowane kilkoma tutorialami Emilii Sieradzan (Lady E). Wszystkim, którzy chcą nauczyć się kwiatkowania, polecam jej kanał na youtube pełen pomysłów na proste wykonanie przepięknych kwiatów zarówno z foamiranu, jak i z papieru. Moje wyszły tak:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz