poniedziałek, 30 listopada 2020

Alchemia Świąt praca nr 6 Layout

Cześć. Dziś pokażę jeszcze jedną pracę - Layout wykonany na podstawie live’a Euniki Jedynak na grupie Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską. Tak, nadal walczę w Alchemii Świąt. Fajna to zabawa. Każdego dnia inny projekt, inny prowadzący. Codziennie nowe, fajne projekty i całe mnóstwo przepięknych prac inspirowanych live’ami. Jest co robić i jest co oglądać. Mój layout wykonałam z papierów z kolekcji Frosty Sparkling od Craft o'Clock. Chwilowo nie ma na nim zdjęcia. Na największej bombce jest biała ramka. Tu właśnie znajdzie się zdjęcie z nadchodzących świąt. I tak - znowu nie po kolei. Ten layout, zgodnie z harmonogramem Alchemii Świąt jest szóstą pracą. Mam małe dylematy z pracą nr 5. Mam nadzieję, że podołam i będę mogła ją Wam pokazać.
A tymczasem mój layout prezentuje się tak:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz