czwartek, 26 listopada 2020

Alchemia Świąt praca nr 3 kartka

Dziś kolejna praca z cyklu Alchemii Świąt. Jest to praca nr 3 – świąteczna kartka. Lecę trochę nie po kolei, bo praca nr 2 dosychała, a potem zrobiło się zbyt ciemno, żeby ją ładnie sfotografować (choć to i tak będzie nie lada wyzwanie). A więc nr 3 - kartka bożonarodzeniowa. Inspiracją do jej stworzenia była kartka wykonana przez Judytę Papierowe Love Judi JJ. Kartka powstała nagle, spontanicznie i niespodziewanie. Miała nie powstać, bo założyłam, że w tym roku nie zrobię żadnej kartki świątecznej. Ale zobaczyłam inspirację Judyty i… samo się zrobiło. Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji „Ta cudowna noc” od Craft o’Clock. Dodałam co nieco od siebie: trochę gwiazdek, sizal, gałązki wycięte z resztek papieru, kwiatki, które zrobiłam z foamiranu irańskiego. I mam vintage’ową kartkę świąteczną.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz