poniedziałek, 18 maja 2020

Kartka z koronkowym kwiatem

Witajcie. Po kilku mocno mediowych postach, przychodzę z kartką. Wykonałam ją z papierów z kolekcji On the Couch od Craft o’Clock. Lubię puchate kartki, więc na bazę nakleiłam trzy warstwy papieru. Wybrałam dwa szare arkusze, pomiędzy które wkleiłam…kawałek okładki od tej kolekcji. Pasowała mi tam idealnie. Wszystkie warstwy oddzieliłam dystansem (wykorzystałam pozostałości po tekturkach). Na wierzchniej warstwie wykonałam wzór za pomocą maski (13arts), przez którą nałożyłam żelmedium (13arts) wymieszane z tuszem splash w kolorze Light Yellow (13arts). Punktem centralnym kompozycji jest dość duży kwiat, który wykonałam z kawałków koronki. Środek kwiatka pomalowałam tym samym splashem, który dodawałam do żelmedium. Pręciki kwiatka pomalowałam transparentnym medium akrylowym (13arts) wymieszanym z pigmentem sypkim w kolorze Bright Silver (DailyArt). Tą samą mieszanką podmalowałam szklane kaboszony oraz tekturkę (Fantasy). Do ułożenia kompozycji wykorzystałam też szary sizal, kawałek szarej organzy, diecutsy z kolekcji On the Couch, kilka elementów wyciętych z jednego z arkusza z tej kolekcji. Tekturkę przecięłam (na trzy części), bo trochę ginęła mi pod dużym kwiatem. Na koniec dodałam odrobinę srebrnego brokatu, pochlapałam białym gessem i dodałam napis.






Pracę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to fejsbukowe wyzwanie Artemisji "Maj w szarościach"


Drugie, to wyzwanie na blogu scrapkowo.pl "Praca z koronką". U mnie ponownie kwiatek z koronki.



3 komentarze:

  1. Prześliczny efekt;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny kwiatek, jedyny i niepowtarzalny- extra, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DTScrapkowo

    OdpowiedzUsuń