czwartek, 9 kwietnia 2020

Kartka Wielkanocna w stylu Eko

Witajcie. Przychodzę dziś z kartką wielkanocną. Kartka w stylu eko. Wykonałam ją z tego, co było pod ręką: kawałek starej gazety, kawałek białego papieru, trochę koronki bawełnianej, kawałek sznurka i odrobina gipiury. Do tego kwiatek ze sznurka, trzy papierowe różyczki. Jedyną wielkanocną ozdobą jest „pozostałość” (nie wiem jak to fachowo nazwać) po tekturkach – pisankach (Scrapiniec). Jedno z miejsc po tekturce podkleiłam od spodu kawałkiem pożółkłego papieru i organzą. Wyszła z tego całkiem elegancka pisanka. Papierowe kwiatki lekko rozbieliłam białym gessem (Renesans). Na koniec pochlapałam trochę gessem.







Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie Kartkowego ABC "G jak Gipiura"

Drugie, to wyzwanie na blogu Od A Do Z "Eko"


6 komentarzy:

  1. Świetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! A ten kwiatek jest super ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny kwiatuszek, który strasznie mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca:) Dziękuję za udział w zabawie kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń