poniedziałek, 25 listopada 2019

Kartka w błękitach

Witajcie. Dziś pokażę kartkę w pudełku, prezent na pierwsze urodziny pewnego kawalera. Kartka w błękitach w całości wykonana z papierów z kolekcji Vintage Baby Boy od Laserowe Love.  Na dwóch warstwach papieru ułożyłam kompozycję, składającą się z zabawek wyciętych z jednego z arkuszy z tej kolekcji. Każdy element przyklejony jest na dystansie (mniejszym bądź większym), dlatego też kartka jest bardzo przestrzenna. Pod zabawki ułożyłam odrobinę beżowego sizalu, a do baloników przykleiłam srebrny sznureczek. Na balonikach znalazł się napis - imię młodego solenizanta. Wydaje mi się, że jest to jedyna kartka bez kwiatka, jaką kiedykolwiek zrobiłam. W komplecie z kartką jest pudełeczko z okienkiem, także ozdobione papierami z kolekcji Vintage Baby Boy.







Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie AltairArt "W kolorze nieba"


Drugie, to wyzwanie ScrapAndMe "Napis"



2 komentarze:

  1. Świetne baloniki z literkami, dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Agata

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu "ScrapAndMe" :)Pozdrawiam:) Ines DT

    OdpowiedzUsuń