sobota, 17 sierpnia 2019

Pachnące kwiaty, kolorowe motyle

Witajcie. Przychodzę dziś z uniwersalną kartką, wykonaną z papierów z kolekcji  Dom Róż od Lemoncraft. Jest to wielowarstwowa kartka utrzymana w klimacie wiejskiego ogrodu pełnego kwiatów i motyli. Pomiędzy warstwy papieru upchnęłam kawałki koronki. Głównym elementem kompozycji są różowe kwiaty, które wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego suchymi. Gałązki i listki wycięłam z resztek papieru. Dla wzbogacenia kompozycji wykorzystałam sizal, różową nitkę oraz elementy do wycięcia (także od Lemoncraft), czyli kwiatowe tagi, zegary i przepiękne kolorowe motyle. Tak powstał mój malutki kolorowy ogródek. Idealny na letni, wakacyjny w relaks.







 

Moją kartkę posyłam na trzy wyzwania. Pierwsze, to wyzwanie na blogu Od A Do Z "Motyle"


Drugie, to wyzwanie na blogu Scrapkowo "Z owadem"


Trzecie wyzwanie, to zabawa na grupie Lemoncrafters "Summertime"



8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, tyle detali:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, ślicznie wyszły kwiatki. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zakwitła Twoja karteczka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowana;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca! Dziękuję pięknie za udział w owadzim wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuuudowna:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne kwiaty, spaniała kartka, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, wspaniałe warstwy :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncrafters.

    OdpowiedzUsuń