sobota, 23 lutego 2019

Kartka z ćmą

A teraz kartka wykonana w całości z papierów 13 arts z kolekcji Vintage Moments. Kartka składa się z kilku warstw papieru. Papieru podartego i przetartego tuszem pigmentowym. Kompozycja składa się z kwiatów, które wykonałam z foamiranu irańskiego zabarwionego pastelami suchymi. Gałązki i listki wycięłam z resztek papieru i lekko przetarłam tym samym tuszem, którym przecierałam brzegi papieru. Gdzieniegdzie wcisnęłam odrobinę sizalu. Tekturki najpierw lekko przetarłam białym gesso, a później pomalowałam brązową mgiełką, przetarłam brązową metaliczną farbą akrylową i złotym woskiem. Dodałam jeszcze metalowe ćwieki i stempelkową ćmę (13arts).  Na koniec, gdzieniegdzie podmalowałam złotą brokatową farbą akrylową.










Kartkę posyłam na dwa wyzwania. Pierwsze to wyzwanie na blogu Kartkowe ABC "Ć jak ćma/ćwiek"
Drugie, to wyzwanie na blogu sklepu Miszmasz Papierowy "Dowolna praca z tekturką"



5 komentarzy:

  1. Małgosiu, uwielbiam kartki tego typu :-) Baaardzo mi się podoba. I super, że tak szczegółowo opisałaś sposób jej wykonania. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC, DT Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! To zdecydowanie moje klimaty :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna:)Dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny styl i kolory. Pozdrawiam i dziękuję, że przyłączyłaś się do wyzwania na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń