niedziela, 30 grudnia 2018

Kartka świąteczna

Witajcie. Dziś pokażę Wam ostatnią już kartkę świąteczną. Ostatnia świąteczna i ostatnia w tym roku. Kartka jest prosta. Wykonana z papierów z sieci Action. Jej główną ozdobą jest duża czerwona poinsecja, którą zrobiłam z foamiranu irańskiego, barwionego pastelami suchymi.  Poinsecję umieściłam na białych gałązkach świerku oraz ostrokrzewu. Otuliłam ją kawałkami gazy. Na kartce umieściłam kilka kryształków i tekturkowy napis. Napis pokryłam cienką warstwą białego gesso i tuszem Splash! 13arts w kolorze Iridescent White Glitter.





Jak wcześniej wspomniałam, tą prostą karteczką zamykam sezon świąteczny na moim blogu. Zamykam nią także mijający 2018 rok, a razem z nim kolejny rozdział w moim życiu. Na Nowy Rok składam Wam serdeczne życzenia, aby był lepszy niż stary, aby przyniósł tylko to, co dobre i pozytywne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz