środa, 26 września 2018

Ślub z pawiem

Witajcie. Dziś chciałabym pokazać Wam kartkę ślubną w stylu eco. Kompozycja tym razem jest dość skromna....A może jednak nie? Podstawą kompozycji jest gałązka jabłoni, która wyrosła z białego gesso nałożonego przez maskę. Żeby gesso nie raziło zbytnio bielą, domieszałam do niego odrobinę farby akrylowej w kolorze kości słoniowej. Następnie kwiatki podmalowałam brązową farbą, co według mnie, tchnęło w nie odrobinę życia. Na gałązce usiadł paw. Niezbyt dumny, bo nie rozłożył ogona. Rozsiadł się na tle serca, tuż obok kwiatka, wykonanego przeze mnie z foamiranu irańskiego. Gdzieniegdzie połyskuje złota farba brokatowa (uwielbiam brokat i nie mogłam się powstrzymać). Całość na bazie kraftowej w pięknym czekoladowym kolorze. To moja pierwsza kartka w takim stylu.
I raczej nie ostatnia. A Wy lubicie taki styl?








Kartkę posyłam na zwierzęce wyzwanie Art-Piaskownicy


7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, nigdy nie widziałam pawia na kartce ślubnej, cudowny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia:-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń