środa, 19 września 2018

Mój Pierwszy Post

Witam wszystkich serdecznie. Tak, tak, to Mój Pierwszy Post. Do prowadzenia własnego bloga przymierzałam się od dawna, ale... zawsze było jakieś ale. I w końcu się zdecydowałam. Na początku wypadałoby napisać coś o sobie. Mój blog będzie dotyczył rękodzieła. Rękodzieła, które kocham i którym zajmuję się od kilku ładnych lat. Zaczęło się od decoupage. Trafiłam kiedyś na inspirello.pl i przepadłam. Utonęłam w serwetkach i papierze ryżowym, a kiedy czegoś zaczęło mi brakować dokopałam się do aniainspiruje.blogspot.com. Długo inspirowałam się twórczością pani Anny Krućko, która tworzy cuda. Mnie pochłonęły anioły z papieru. I tak zawsze coś dłubałam, tworzyłam, kleiłam, aż bez reszty wciągnął mnie scrapbooking, cardmaking i mixmedia. I na tym skupię się prowadząc tego bloga. Może tyle przynudzania o sobie. A teraz pokażę Wam kartkę przygotowaną z okazji ślubu. Kartka miała być w bieli i szarościach. Wykorzystałam piękne stempelki od Small-wingels-shop oraz własnoręcznie zrobione kwiaty z foamiranu irańskiego. Kartka jest w komplecie z pudełeczkiem.








1 komentarz: