piątek, 18 czerwca 2021

Papierowe kwiatki

Cześć. Chciałabym dziś podzielić się z Wami moim sposobem na resztki papieru. Wszyscy wiemy, że papier scrapbookingowy do najtańszych nie należy. Każdemu z nas więc zależy, aby wykorzystać go jak najekonomiczniej. Ale niemal zawsze zostaną takie skrawki, które żal wyrzucić. Ja robię z nich kwiatki. Te, które dziś tu pokazuję zrobiłam z resztek z kolekcji Beauty Restless od Craft o’Clock. Wykorzystałam papier o grubości 190g, ale równie dobrze można je zrobić z grubszych papierów. Moje kwiaty formowałam na mokro. Zrobiłam je do konkretnego projektu, który mam aktualnie na warsztacie, dlatego też na poniższych zdjęciach są takie „surowe” – papier i środek. Wszystkie lekko muśnięte przeźroczystym gessem, gdyż przeznaczone są do mediowego projektu i pewnie dostanie im się trochę mediów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz