poniedziałek, 14 czerwca 2021

Mini-album tagowy

Witajcie. Jakiś czas temu fejsbukowa grupa Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską obchodziła trzecie urodziny. Świętowałyśmy hucznie – były konkursy, wyzwania. Ja też wzięłam udział w zabawie i z dumą przyznam, że znalazłam się na liście zwycięzców. W nagrodę Karolina zaprosiła nas do współorganizacji kolejnego z wyzwań. Nasze wyzwanie to „Powrót do przeszłości”. Dziś pokażę Wam moją inspirację do tego wyzwania. Kiedy zapadła decyzja o temacie wyzwania, od razu wiedziałam, że przygotuję album. A w związku z tym, że to, co najbardziej na świecie kocham, to papier i media, to mój album lekko dopieściłam mediami. Bazę albumu wycięłam z bermaty. To cztery tagi: dwa na okładkę i dwa na karty. Do ozdobienia albumu użyłam kolekcji Vintage Bisou od Craft o’Clock. Chciałam, żeby to był vintage’owy projekt, trochę zniszczony, trochę romantyczny. Ta kolekcja nadawała się idealnie. Użyłam też mnóstwa dodatków do wycięcia: ramki, listki, napisy – także od Craft o’Clock. Gdzieniegdzie nałożyłam przez maskę (Agateria) wzór – pismo. Zamiast pasty modelującej użyłam żelmedium (13arts) zmieszanego z metaliczną farbą akrylową w kolorze berry (DecoArt). Kolor ten idealnie komponuje się z kolekcją papierów, którą ozdobiłam pracę. Brzegi stron postarzyłam brązowym tuszem (Archival) oraz gdzieniegdzie czarną farbą akrylową. Teraz wystarczy uzupełnić odpowiednimi zdjęciami i mój „powrót do przeszłości” gotowy. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz