czwartek, 24 czerwca 2021

Kostka ATB

Cześć. Dziś kostka skąpana w mediach i papierze. Na fejsbukowej grupie Mixed Media Art. Karolina Bukowska zorganizowała mały warsztat z wymianką. Tematem jest kostka ATB. Bazę mojej zbudowałam z bermaty. Zabezpieczyłam białym gessem i okleiłam kawałkami papieru scrapbookingowego z kolekcji Beauty Restless od Craft o’Clock. Papier przykleiłam na klej do decoupage (Pentart). Gdy klej wysechł, nałożyłam przez maskę (CraftUla) białą pastę modelującą (13arts). Teraz, żeby nieco złagodzić krawędzie mojej kostki nałożyłam gdzieniegdzie mieszankę pasty piaskowej drobnoziarnistej (DecoArt) z fluidem akrylowym w kolorze Prusian Blue (DecoArt). Gdy pasta wyschła, użyłam kolejnej maski. Wybrałam liść paproci (Stamperia). Tym razem użyłam czarnej pasty modelującej (Stamperia), którą po wyschnięciu pociągnęłam złotą farbą akrylową extreme sheen 24K gold (DecoArt). Teraz na każdej ściance kostki (oprócz spodu) ułożyłam elementy niewielkiejkompozycji. Przykleiłam kawałki papieru z kolekcji, której użyłam wcześniej. Warstwowałam je bermatą. Do ułożenia kompozycji wykorzystałam metale, wyciski z masy superlekkiej, sizal, kulki 3d (Pentart), elementy do wycięcia z Beauty Restless, mikę w płatkach i złoty brokat i kwiaty, które zrobiłam z resztek papieru scrapowego.. Gdzieniegdzie nałożyłam mieszankę przeźroczystej pasty strukturalnej (Dutch Doobadoo) z metalicznym brązowym i złotym pigmentem w proszku. Gdzieniegdzie dodałam odrobinę fluidów akrylowych burnt siena (Finnabair), prussian blue i titan buff (oba DecoArt).  Na koniec chlapnęłam tu i tam białym gessem. 




















2 komentarze: